Å miste tidsbegrepet er ikke et tap, sier hovedpersonen i Haugaland Veksts nye kampanjefilm for Haugesundregionen. Torsdag 23. april reiste regionens næringsliv til Oslo for å vise hva Haugesundregionen kan by på.  

 

25 av regionens bedrifter ble med da Haugaland Vekst arrangerte nettverksarrangementet ”Haugesundregionen i Oslo”, torsdag 23. april. Besøkende fikk et innblikk i regionens næringsliv, boligmarked og fritidstilbud. I tillegg var et trekkplaster premiere av filmen ”Den 25. timen II”.

– Disse arrangementene er noe av det viktigste vi har på blokka hva gjelder omdømmebygging for regionen, og vi får svært gode tilbakemeldinger både fra bedriftene og besøkende, sier rådgiver i Haugaland Vekst, Jannicke Kvarven.

bilde12
Mye å velge i

Bedriftene representerer privat og offentlig sektor, og bransjespredningen er stor.

– Noen bedrifter er med for å rekruttere, mens andre er med for å vise hvilket mangfold regionen representerer. Kontakter knyttes og vi vet at flere tilflyttere har kommet i kontakt med sin nye arbeidsgiver via denne type arrangement, sier rådgiver Jannicke Kvarven i Haugaland Vekst.

Oslo5

I anledning arrangementet, hadde filmen ”Den 25. timen II” premiere. Se filmen her