Merkevarebygging for havnæringene
Innovasjon Norge inviterer i samarbeid med Haugaland Vekst, Norwegian Offshore Vind og Maritimt Forum Haugalandet og Sunnhordaland til seminar i Haugesund mandag 17.februar. MELD DEG PÅ HER! Merkevaren Norge og posisjonering av norsk industri med fokus på havrommet er tema for en satsing i regi av Innovasjon Norge. 17. februar går Haugaland Vekst, Norwegian Offshore […]
Innovasjon Norge inviterer i samarbeid med Haugaland Vekst, Norwegian Offshore Vind og Maritimt Forum Haugalandet og Sunnhordaland til seminar i Haugesund mandag 17.februar.
Merkevaren Norge og posisjonering av norsk industri med fokus på havrommet er tema for en satsing i regi av Innovasjon Norge.
17. februar går Haugaland Vekst, Norwegian Offshore Vind, og Maritimt Forum Haugalandet & Sunnhordaland sammen om et arrangement der deltakerne blant annet kan bli bedre kjent med den digitale markedsplassen for grønn energi i Norge, The Explorer.
Program:
Mandag 17. februar kl 09:00 – 12:00
Sted: Rederiforeningen i Haugesund (Møllerveien 6, Haugesund).
Agenda:
- Velkommen v/Sverre Meling, Maritimt Forum for Haugalandet og Sunnhordland og Arvid Nesse, Norwegian Offshore Wind Cluster
- Merkevaren Norge og ny, nasjonal havposisjonering – og strategi. Hvordan er dette aktuelt for deg? v/Oscar Kipperberg, Brand Norway Innovasjon Norge
- The Explorer – den digitale markedsplassen for grønn teknologi fra Norge. v/Helene Friis, The Explorer Innovasjon Norge.
- Hvordan lykkes med strategisk posisjonering?
- Nytt kompetansetilbud om strategisk posisjonering og merkevarebygging. v/Ellen Kristin Saltermark, Innovasjon Norge.
- Global Growth – Internasjonale program og arrangement. v/Erle P Hauso, Innovasjon Norge.
Lunsj ca. kl. 12.00