Merkevarebygging for havnæringene

Innovasjon Norge inviterer i samarbeid med Haugaland Vekst, Norwegian Offshore Vind og Maritimt Forum Haugalandet og Sunnhordaland til seminar i Haugesund mandag 17.februar.

MELD DEG PÅ HER!

Merkevaren Norge og posisjonering av norsk industri med fokus på havrommet er tema for en satsing i regi av Innovasjon Norge.

17. februar går Haugaland Vekst, Norwegian Offshore Vind, og Maritimt Forum Haugalandet & Sunnhordaland sammen om et arrangement der deltakerne blant annet kan bli bedre kjent med den digitale markedsplassen for grønn energi i Norge, The Explorer.

Program:

Mandag 17. februar  kl 09:00 – 12:00  

Sted: Rederiforeningen i Haugesund (Møllerveien 6, Haugesund).

Agenda:

  1. Velkommen v/Sverre Meling, Maritimt Forum for Haugalandet og Sunnhordland og Arvid Nesse, Norwegian Offshore Wind Cluster
  2. Merkevaren Norge og ny, nasjonal havposisjonering – og strategi. Hvordan er dette aktuelt for deg? v/Oscar Kipperberg, Brand Norway Innovasjon Norge
  3. The Explorer – den digitale markedsplassen for grønn teknologi fra Norge. v/Helene Friis, The Explorer Innovasjon Norge.
  4. Hvordan lykkes med strategisk posisjonering?
  5. Nytt kompetansetilbud om strategisk posisjonering og merkevarebygging. v/Ellen Kristin Saltermark, Innovasjon Norge.
  6. Global Growth – Internasjonale program og arrangement. v/Erle P Hauso, Innovasjon Norge.

Lunsj ca. kl. 12.00